wtorek, 10 października 2017

Podkład CATRICE HD LIQUID COVERAGE. O co tyle krzyku?




Podkład HD Liquid Coverage z firmy Catrice zawładnął rynek. Mnóstwo osób go poleca. Reklam w mediach społecznościowych jest multum, a pozytywne opinie docierają do nas z każdej strony. Coraz trudniej go dostać w drogeriach, szybko znika z półek. O co tyle krzyku? Dobra reklama, czy faktycznie świetny produkt? Musiałam to sprawdzić. 


Od producenta:
Podkład kryjący. Ultra lekka płynna formuła, gwarantuje szybkie krycie przy zachowaniu naturalnego wyglądu bez efektu maski. Efekt drugiej skóry! Podkład jest bardzo trwały oraz wygładza cerę dając efekt ''High Deflinition'', dlatego jest idealny do sesji fotograficznych. Testowany dermatologicznie.





Muszę przyznać duży efekt robi opakowanie- eleganckie, bardzo ekskluzywne. Podkład znajduje się w szklanej, matowej buteleczce. Za dozowanie produktu w tym przypadku odpowiada pipetka- nowe ciekawe rozwiązanie, które jeszcze bardziej kusi. W opakowaniu mieści się 30ml kosmetyku, cena ok.30 zł.


Zalety:
  • kosmetyk trzyma się na twarzy bardzo dobrze w rożnych warunkach,można na nim polegać w lecie, jak i w chłodniejsze dni,
  • dobrze kryje, nie powoduje efektu maski,
  • kolor podkładu idealnie wtapia się w skórę,
  • lekka konsystencja, łatwa w aplikacji,
  • dobrze matuje, delikatnie wygładza,
  • ma bardzo przyjemny zapach.


Wady:

  • nie nadaje się do codziennego użycia, po tygodniu stosowania uwidocznił suche skórki,
  • trzeba uważać z aplikacją, zbyt dużo podkładu skutkuje odznaczeniem się skóry, które nie ładnie wygląda, dlatego musicie dokładnie go rozetrzeć.




Podkład bardzo przypadł mi do gustu. Żałuję, że nie mogę używać go codzienne ze względu na uwidocznienie suchych skórek. Po kilku użyciach nauczyłam się go aplikować na twarz nasączoną gąbeczką i ten sposób uważam za najlepszy. Trzeba pamiętać, by go dobrze wklepać, rozetrzeć na skórze. Dodatkowo pipetka to też bardzo dobre rozwiązanie, ułatwia aplikację. Podkład nadaje się idealnie na ważne wyjścia, imprezy. Bardzo lubię jego efekt na twarzy. Idealna skóra- matowa, delikatnie rozjaśniona. 



Używacie tego podkładu? Jak sprawdził się u Was?

41 komentarzy

  1. Widzę go pierwszy raz. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam na niego ochotę, kiedy wszyscy o nim trąbili. Ale kolory zupełnie mi nie odpowiadały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ten podkład mieszam go z Healthy mix i w takim układzie używam codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie używałam :) Najbardziej jestem wierna Max Factor Lasting Performance :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie bardzo polubiłam ten podkład, ale zdecydowanie nie jest to produkt idealny. Bardzo szybko zastyga na twarzy, czasem nawet nie zdążę go dobrze rozprowadzić. Teraz już jest mniej popularny. W Naturze w najbliższym mi mieście dostępne są wszystkie odcienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję go chyba już od prawie roku. Mam dość problematyczną cerę, na dodatek trądzikową i jak dla mnie to jeden z lepszych podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go i lubię, ale ja nie używam go codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale skoro uwidacznia suche skórki to go nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy nie wysuszył by mojej skóry. Mam ostatnio do tego skłonność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam, bo z tego co pamiętam, nie pasowała mi kolorystyka, ale jestem wielką fanką korektora w płynie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam tego podkładu, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety mam suchą skórę i podkład się u mnie nie sprawdzi :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mogę go przetestować, bo producent nie stworzył dla mnie odcienia ;) Wszystkie są za ciemne :P Obserwuję i pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie kusił swego czasu choćby żeby spróbować ale kurde odcienia mojego nie ma. Jak nie za jasne to różowe :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks a lot :D

    I really love Catrice products but I've never tryed this foundation! Seems to be amazing :D I need to try

    NEW OUTFIT POST | THE MOST EASY WAY TO BE HAPPY!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś mnie do niego nie ciągnie. Słyszałam też, że potrafi zapchać przy dłuższym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mialam jeszcze okazji uzyc kosmetykow tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny podkład ale masz rację nie na co dzień, dodatkowo po ok 4 godzinach świeciłam się jak choinka :(

    OdpowiedzUsuń
  20. mam go ale rzadko uzywam, musze zuzyc inne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio to moj ulubiony podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię go, ale u mnie chyba lekko pogorszył stan cery. Powróciłam do podkładów mineralnych ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego podkładu, ale słyszałam już o nim niesamowicie wiele dobrych opinii :-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Polubiłam go, ale zdecydowanie daleko mu do ideału. Mam suchą skórę i niestety podkład ten ma tendencję do podkreślania jej niedoskonałości. Trzeba mu jednak przyznać, że jest bardzo trwały!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten podkład i gdyby nie to, że u mnie tez czasem lubi podkreślać suche skórki to chętnie używałabym go częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dużo dobrego o nim czytałam ale jeszcze się nie skusiłam zarówno na podkład czy też ich korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie coś dla mnie. Dzięki za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go i uwielbiam. U mnie dobrze sprawdza się przy codziennym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam ale mat do mnie przemawia. Szkoda tylko ze nie da sie go stosować codziennie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja go dopiero musze wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyznam, że trochę zniechęca mnie sposób aplikacji. Przyzwyczaiłam się już do opakowań z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh very interesting product darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Kupiłam go jakiś czas temu i użyłam jak narazie raptem kilka razy. Też jednak niestety zauważyłam problem suchych skórek, które bardzo uwidacznia. Może jak bardziej nawilżę swoją skórę na twarzy to będzie lepiej. Potrzebuję też jeszcze trochę czasu na to żeby nauczyć się go aplikować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi przydałby się choć jeden taki na specjalne wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam go, ale czytałam sporo pozytywnych opinii.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh very interesting product
    I didn´t know this item
    Great post
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością spróbuję go w przyszłości. Co do elegancji buteleczki masz rację, robi wrażenie ekskluzywności. Mam nadzieję, że moja skóra zareaguje lepiej na codzienne używanie

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda i zapowiada się obiecująco. Ja jednak zostanę przy Revlonie, ze względu na opinie o Catrice dotyczące zapychania skóry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiele o nim słyszałam, ale nadal go nie miałam. Jak patrzyłam na odcienie to raczej mi nie odpowiadają :( Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Używam go od kilku miesięcy. Jestem z niego zadowolona, ponieważ jest trwały, używając poprzedniego podkładu, bardzo szybko wyglądał tak, jakbym makijaz miała na twarzy zdecydowanie dłużej, jeśli chodzi o ten, nie mam pod tym względem zastrzeżeń. Jedyny minus jest taki, że mimo dodatkowej warstwy pudru jednak moja cera po kilku godzinach sie świeci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .
Obserwujesz- daj znać w komentarzu.